Integrated Embryonal  Therapy

Wanneer we gezond zijn zorgt het lichaam voor een goede en krachtige ontwikkeling. Soms raakt het lichaam uit balans en kunnen er klachten ontstaan, zoals rugklachten, terugkerend sportletsel, hoofdpijn, buikpijn, slecht slapen of problemen met de ontlasting. Ook angsten, boosheid en  leerproblemen kunnen ontstaan doordat het lichaam uit balans is. Vaak zijn de klachten van tijdelijke aard en hersteld het lichaam zich vanzelf. Soms heeft het lichaam tijdelijk ondersteuning nodig om te herstellen en weer gezond en krachtig te worden. De Integrated Embryonal Therapy  is hier uitermate geschikt voor, zowel bij volwassenen als kinderen.

De Integrated Embryonal  Therapy brengt weer balans terug in alle samenwerkende systemen in ons lichaam: spieren, gewrichten, zenuwstelsel, hormonen, organen en zelfs de hersenenen.

De therapie wordt ingezet bij diverse problemen:

• Huilbaby’s
  • Rugpijn
  • Concentratieproblemen
  • Problemen in de ontwikkeling
  • Sportletsel
  • Vermoeidheid
  • problemen in de ontwikkeling
  • Darmklachten
  • Migraine
  • Ter preventie van blessures

Voor het behoud van een goede gezondheid en een krachtige ontwikkeling bij kinderen of ter preventie van blessures is twee of drie maal per jaar een behandeling aan te raden.

De technieken zijn ontwikkeld door osteopaat Frank de Bakker D.O.M.R.O.  Arianda Bootsma is Integrated Embryonal therapist en al sinds 2012 gediplomeerd om met deze unieke technieken te werken, zij is geen osteopaat.